Bij Assu-Tech kunt u terecht voor diverse vormen van netwerksupport overeenkomsten met voor u als klant het voordeel dat u weet waar u aan toe bent.
Voor meer informative betreffende onze overeenkomsten kunt u contact met ons opnemen via het contact formulier of natuurlijk telefonisch voor het maken van een afspraak.
Onder netwerksupport verstaan wij:
- Het naar eigen inzicht volgens contract of op afroep van de klant verrichten van supportwerkzaamheden op het automatiseringssysteem
- Telefonische of op afroep van de opdrachtgever adviseren en/of ondersteunen bij het gebruik van het automatiseringssysteem
- Het verhelpen van technische storingen of vervangen van slijtage gevoelige onderdelen met als doel continuiteit te kunnen waarborgen
- Aanbrengen van modificaties of updates
- Herconfiguratie van computersystemen
- Installatie van meest voorkomende toepassingen
Bij een storing die bedrijfsvoering onmogelijk maakt zal binnen 8 uur na melding begonnen worden met herstelwerkzaamheden maar uiteraard streven wij ernaar een dergelijke storing binnen kortere tijd te verhelpen.